loading...
حسین جنتی دوست
حسین جنتی دوست بازدید : 245 شنبه 10 دی 1390 نظرات (8)


با سلام و ادب. ورودتان را به این وبلاگ  خوش آمد میگویم

برای دیدن عکس های مدرسه و کشور کویت می توانید به قسمت گالری عکس مراجعه نمایید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسین بهداروند در تاریخ 1394/07/12 و 13:41 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام خدمت شما استاد عزیز و گرامی دوران ابتدایی حقیر
نمیدانم چرا یک باره دلم هوایتان کرد
در گوگل اسمتان را سرچ کردم
پیداتون کردم
خیلی دلتنگتون هستم استاد
حسین بهداروند
شاگرد کوچک شما تا ابد...

این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1348/10/11 و 7:25 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز خیلی وب زیبایی داری
من که از وبت خوشم اومده
خوشحال میشم تو هم به وب من سر بزنی و نظر بدی

اگه خواستی تبادل لینک هم کنیم تو قسمت تبادل لینک هوشمند می تونی لینکت رو ثبت کنی

منتظرت هستم
خدانگهدار

این نظر توسط FMBOX در تاریخ 1348/10/11 و 7:08 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
سایت بسیار زیباییی دارید............
واقعا حیف نیست سایت به این زیبایی امار کمی داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من یک پیشنهاد ویژه برای شما دارم!!!!!!!
شما میتونید به سایت ما مراجعه کرده و با قرار دادن لینک باکس ما در سایت خود امار سایت خود را به صورت کاملا واقعی بالا ببیرید.........
فقط یک بار به لینک باکس ما مراجعه کنید و امار بالای ما تضمینی بر این امر است..!!!!!
اف ام باکس قابلیت همرنگ شدن با قالب سایت شما را داراست پس میتواند مکمل زیبایی و محتوای سایتتان باشد......
شما میتوانید روزانه تا 3 لینک از مطالب خود را ارسال کنید......!!!!!!!!!
در ضمن اگر لینک باکس ما به مدت دو ماه در سایت شما قرار گیرد برای همیشه به قسمت لینک های ویژه می پیوندد.......
منتظرتان هستیمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط گیتی در تاریخ 1348/10/11 و 6:36 دقیقه ارسال شده است

سلام . اگه مایل به تبادل لینک هستی منو باعنوان " نجوم و ستاره شناسی " لینک کنین و خبرشو بدید تا منم خیلی سریع با هر عنوانی که دوست داشته باشید لینکتون کنم . ممنون .

این نظر توسط pm20 در تاریخ 1348/10/11 و 7:11 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان گرامی. تا حالا سایت های مختلفی رفتین و چت کردید . اما شاید راضی نبوده باشید. یا محیط چت روم ها بچگانه بنظر میرسید. امروز سایت بزرگ پی ام بیست یک چت روم بسیار زیبا و کلاسیک و پر سرعت را طراحی کرده است .که این چت روم تحت لیسانس المان است.و شما دوستان که در خانه و یا هر جا وبکن دارید میتوانید. 5 صفحه برای خود باز کنید و به صورت انلاین میتوانید تمام دوستان خود را مشاهده کنید.
با ورود به سایت حتما عضو شوید و از جایزه های این سایت بهره مند شوید.
نکته : این چت روم به دلیل این که هنوز دز بین مردم جا نیوفتاده است و به دلیل تازه تاسیس شدن سایت .ممکن است الاینی کمی داشته باشد. اما حتما در اینده یکی از بزرگ ترین چت روم ها خواهد بود. برای این منظور از شما دوستان عزیز خواهشمندیم این سایت را به تمام دوستان خود معرفی کنید. ممنون منتظر حظورتان هستیم.
ادرس سایت : www.pm20.rozblog.com
http://pm20.rozblog.com/page/100 ادرس چت روم سایت پی ام بیست =

این نظر توسط موذن خندان سکن معلمین در تاریخ 1348/10/11 و 23:19 دقیقه ارسال شده است

میازار موری که دانه کش است
که جان دارد و جان شیرین خوش است
ای حبیبی!شکلک
پاسخ : سلام بر حبیبی خودم
لطفا زیپ .... ببندبد ای مودن خوش اخلاق
ممنون که سری به وبلاگ ما زدید. سلم کم الله باشی



این نظر توسط نیلوفر در تاریخ 1348/10/11 و 19:12 دقیقه ارسال شده است

سلام
مرسی از عکسای زیباتون خیلی زحمت کشیدین دلمون واسه داداشمون تنگ شده بود شکلک دستتون درد نکنه لطفا بازم عکسای بیشتری بذارین
پاسخ : سلام. وقت به خیر. خواهش می کنم. وظیفه هست. راستی برادرتون کدوم بزرگوار هست؟
التماس دعا. موفق باشید

این نظر توسط بهرام فرج اله زاده در تاریخ 1348/10/11 و 22:46 دقیقه ارسال شده است

با تشکر ار زحمات استاد بزرگوار آقای جنتی.
واقعا دست شما درد نکنه.
پاسخ : سلام. مخلصیم آقا
وظیفه است عزیز. انشالله موفق باشید.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
جنتی هستم معلمی کوچک از جامعه ی بزرک معلمان عزیز. در این وبلاگ سعی می شود به دور از مسایل سیاسی ، بیشتر به مسایل تربیتی بپردازم. منتظر نظرات و راهنمایی دوستان عزیز هستم. التماس دعا. موفق باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 809
  • بازدید سال : 3,485
  • بازدید کلی : 121,096