loading...
حسین جنتی دوست
حسین جنتی دوست بازدید : 717 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (1)

عکس هایی از ساحل زیبای مارینامول . کویت. ششم فروردین ماه ۱۳۹۱

 

بابا دوربین این طرفه. چهار تا عکاس حرفه ای آماده ی عکس گرفتن شدند ولی این با انصاف ها

پشت به دوربین کردند. البته شیطنت من بود که صداشون کردم و حال دوستانمو گرفتم.

و  حالا عکسی که من ازشون گرفتم.

این هم همکارایی که پشت به دوربین کردند و رو به دریا

و من مجبور شدم برم مقابلشون. حالا  میشه روی ماهشونو دید

آقای یحیایی ، آقای روشن قلب و آقای حسینی

و این هم آقایان: مهدی زاده ، سروری و علوی

و اینهم سرگرمی امروز بچه های ما

آقای شکوری بهم گفت: بابا آدرسو اشتباه دادی. اینجا که مارینامول نیست.

بهش گفتم: ناراحت نباش.   حالا چرا عصبانی هستی. وایستا ازت عکس بگیرم. این هم عکسشون:

این هم عکس فوتبالیست های تیم ملی مدرسه

و این هم چهره های نورانی آقای بستان  و آقای حیدرپور. البته  نور خورشید هم در

نورانیت این دو بزرگوار نقش مهمی داشته

آقای مهدی زاده. تک و تنها... ای کاش ...

بدون شرح.( خواستم بنویسم : مبارکه. ترسیدم... نوشتم: بدون شرح)

نمی دونم داره چه دعایی می کنه. هر چند همکارای خوبم می دونن

آقای رئیسی و آقای یحیایی. دو  همکار دوست داشتنی

همکارای خوبم در کنار آقای عباسی رئیس مجتمع آموزشی مدارس ایران در  کویت

همکار خوبم آقای علوی

و این هم چهره ی دو دوست با نشاط و خندان: آقای صیفی کار و آقای جعفری

و آخرین عکس ، ساحل زیبا... کنار مرکز علمی کویت

ممنون که وقت گذاشتید. منتظر نظرات شما دوستان عزیز هستم

موفق باشید

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد رضا سروری استاد در تاریخ 1348/10/11 و 21:22 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت همکار عزیز وبزرگوارم جناب آقای جنتی دوست؛از زحمات حضرتعالی در برگزاری برنامه های مناسب ومختلف عبادی،تفریحی و...وهمچنین انعکاس فعالیت های همکاران به صورت تصویری کمال تشکر وسپاسگزاری را دارم.ان شاا...همیشه موفق وسربلند باشی.
پاسخ : سلام علیکم. مخلصیم آقا. ممنون از لطف شما. ما کاری نمی کنیم.هر چه هست قسمتی از وظیفه است. باید خیلی بیشتر کار کنیم تا بشود انجام وظیفه. با هم ممنون از نظر لطف شما. عاقبت به خیر باشید.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
جنتی هستم معلمی کوچک از جامعه ی بزرک معلمان عزیز. در این وبلاگ سعی می شود به دور از مسایل سیاسی ، بیشتر به مسایل تربیتی بپردازم. منتظر نظرات و راهنمایی دوستان عزیز هستم. التماس دعا. موفق باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 4,448
  • بازدید کلی : 122,059